czwartek, 4 czerwca 2015

Strawberry inspiration

Czerwiec jest dla mnie zawsze miesiącem kulinarnie mijającym pod znakiem truskawek, mam to szczęście że w mam ogród w którym rosną pyszne i zdrowe truskawki, mamy ich tak dużo że każdego roku w pewnym momencie brakuje znajomych i rodziny aby się dzielić zbiorami.

W czerwcu truskawki goszczą w moim jadłospisie codziennie, zwykle nawet kilka razy dziennie. Jest to spowodowane głównie ich smakiem, ale też dobroczynnymi właściwościami dla zdrowia i urody. Zalet truskawek jest tak wiele, że ciężko je tutaj wymienić, najważniejsze dla mnie są ich dobre właściwości oczyszczające, bakteriobójcze oraz wspomagające pracę mięśni - szczególnie ważne dla aktywnych osób.

Dziś po treningu (akurat rower) chciałam zjeść coś lekkiego i odżywczego, padło na koktajl truskawkowy:

Składniki:
- 350g truskawek
- 100 ml mleka (u mnie sojowe)
- kilka liści mięty

Wykonanie:
Wszystkie składniki wrzucamy do blendera, mieszamy, przelewamy do szklanki i delektujemy się smakiem ;)



1 komentarz:

  1. Ale mi narobiłaś smaka! W moim wrocławskim ogródku niestety brak truskawek (stoi tam tylko zdezelowany grill i stary motorower) ale mam zamiar kupić u przydrożnych sprzedawców i przygotować coś takiego jak Ty! Super zdjęcie!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)